Super-branduri si vedete care au acceptat sa le fie imagine

Super-branduri si vedete care au acceptat sa le fie imagineDaca vrei sa-ti promovezi brandul, alege o vedeta care sa faca acest lucru. Aceasta pare sa fie reteta de succes atunci cand vrei sa-ti lansezi un nou produs, o noua campanie.

Artiste precum Scarlett Johansson, Rihanna, Madonna, Nicole Kidman si lista poate continua, au ales sa-si asocieze imaginea cu numele diferitelor marci internationale. Ce-i drept, nimic nu are priza mai mare la public decat faima unor staruri care au fani peste tot in lume. Si iata ce a iesit…

 

 

 

 

Scarlett Johansson pentru Mango si Dolce&Gabbana

Frumoasa Scarlett Johansson se poate lauda ca fiind imaginea mai multor branduri de-a lungul timpului. Astfel, actrita a fost aleasa de mai multe ori la rand pentru a reprezenta campaniile Mango. Atragatoare, fina, seducatoare, Scarlett s-a facut placuta si, in plus, imaginea ei a vandut intotdeauna bine. Tot Scarlett a fost si ambasadoarea liniei de cosmetice pentru primavara/vara 2012 Dolce&Gabbana. Actrita a intrat in pielea lui Marilyn Monroe, promovand genul de frumusete statement: buze rosii, ten alb, gene lungi, eyeliner folosit din belsug.

 

Mila Kunis pentru Dior

Desi Mila Kunis este o actrita tanara care nu si-a facut aparitia de foarte mult timp pe ecrane, Casa Dior a ales-o atat ca imagine a gentilor de mana Miss Dior pentru sezonul primavara/vara 2012, cat si imaginea accesoriilor Miss Dior pentru toamna. Sofisticata si sobra, Mila arata in shootingul foto ca o diva retro, mergand pe urmele actritei Marion Cottilard. Frumusetea ei a fermecat pe toata lumea, iar directorul general al Casei Dior si-a motivat alegerea spunand ca Mila este foarte talentata si intruchipeaza femeia moderna.

 

Lana del Rey pentru H&M

Lana del Rey a devenit imaginea brandului H&M pentru campania de promovare a colectiilor de toamna/iarna 2012 – 2013. Artista este un model pentru foarte multe femei in ciuda tuturor controverselor iscate, asa ca Lana urmeaza nume precum Kylie Minogue, David Beckham etc. Stilul divei este unul unic, iar Lana a devenit repede un star la nivel mondial cu single-uri precum “Video Games” sau “Blue Jeans”.

 

Super-branduri si vedete care au acceptat sa le fie imagineRihanna pentru Armani

Sex-appeal, trasaturi decupate din reviste, sarm si atitudine, cam asa o putem descrie pe Rihanna. Acestea sunt motivele pentru care celebra Casa Armani a ales-o pe cantareata pentru a o inlocui in anul 2011 pe actrita Megan Fox. Rihanna este modelul principal al colectiilor de lenjerie intima si blugi de anul acesta. Pictoriale incendiare, o piele ciocolatie, stil feminin, seductie… ce ne-am dori mai mult de atat de la un spot publicitar. Rihanna nu a cucerit numai inimile celor care iubesc muzica, ci si inimile pasionatilor de fashion.

 

Madonna pentru Versace

Trebuie sa recunoastem orice ar fi ca Madonna este o femeie frumoasa, ingrijita, iar atitudinea ei indrazneata a provocat intotdeauna controverse. Celebrul star a promovat colectia primavara/vara 2005. Cantareata si-a mai imprumutat imaginea unor nume precum Gap, H&M, Max Factor. Ce-i drept, ne face placere alaturarea dintre Versace si Madonna, este vorba despre eleganta, stil, personalitate.

 

Nicole Kidman pentru Chanel N°5

In trecut, Nicole Kidman a fost imaginea celebrului parfum Chanel N°5 si se pare ca a fost considerata cea mai potrivita deoarece intruchipa, la momentul respectiv, spiritul modern al Casei Chanel, un standard unic de eleganta si finete. Nu am vrea insa sa ne gandim la sumele de bani cu care au fost rasplatite toate aceste vedete, ci doar sa le privim si sa le admiram.

 

Text: Ruxandra Raica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *