Un studiu GfK arata ca romancele nu acorda atentia cuvenita ingrijirii pielii

infografic-ingrijire-pieleRomania se situeaza pe ultimul loc in ceea ce priveste ingrijirea pielii comparativ cu alte tari din regiune, potrivit unui studiu realizat de catre GfK, institutul numarul unu de cercetare de piata din Romania. Studiul GfK care a fost realizat la nivel national pe un esantion reprezentativ de 3.000 de gospodarii a obtinut informatii prin monitorizarea cumparaturilor casnice din Romania pentru toate categoriile de produse de larg consum si a inregistrat ca doar in una din trei gospodarii se cumpara o crema de fata sau de corp intr-un an. Astfel, doar 32% dintre gospodariile din tara au achizitionat o crema de fata cel putin o data intr-un an si 35% dintre ele crema sau lotiune pentru corp.



Ingrijirea personala a romancelor

Din pacate, pentru femeile din tara noastra ingrijirea pielii se afla pe ultimul loc, in timp ce in topul prioritatilor se situeaza indeplinirea treburilor casnice, a nevoilor copiilor, familiei etc. Femeile considera ca arata ingrijit in ochii celor din jur daca sunt curate (declara ca folosesc sampon si sapun) si prefera sa aplice pe piele produse cu efect vizibil, cum ar fi rujul. „Romancele jongleaza printre multele responsabilitati pe care le au, ingrijirea pielii nefiind in mod clar una dintre prioritati. Numai 10% considera ca este foarte important sa aiba grija de pielea lor. De asemenea, un alt motiv esential pentru care acestea nu folosesc produse de ingrijire este lipsa constientizarii importantei prevenirii efectelor imbatranirii asupra pielii”, a declarat Madalina Carstea, Custom Research & Strategy Director GfK Romania. La cealalta extrema a topului regasim Cehia, cu 54% dintre familii cumparatoare de creme de fata si Austria, cu 58% dintre gospodarii care au cumparat creme pentru ingrijirea tenului. La coada clasamentului se afla Serbia care sta mai slab ca Romania la capitolul ingrijire a fetei.

Text: Ruxandra Dumitrescu