Zambeste Romania, rezultate in crestere

Zambeste Romania, rezultate in crestereZambeste Romania, campania de informare initiata de GSK Consumer Healthcare si sustinuta de Aquafresh, Sensodyne, Parodontax  si Corega a ajuns anul acesta la editia cu numarul patru, al carei program a fost demarat pe 20 martie, de Ziua Mondiala a Sanatatii Orale. Prin aceasta, organizatorii isi propun promovarea igienei orale si educarea romanilor in acest sens. Sub indemnul „Inspira Romania sa zambeasca sanatos!”, sunt asteptati toti care isi doresc sa imbunatateasca perceptia generala asupra igienei orale prin noi programe sau propuneri.

Rezultatele studiilor sunt ingrijoratoare

In Romania, din pacate, igiena orala este vazuta strict prin latura sa estetica si nicidecum din prisma sanatatii, astfel ca aproape jumatate din persoanele chestionate au declarat ca se spala pe dinti doar dimineata si foarte rar seara. Medicii stomatologi atrag atentia asupra importantei pe care o are sanatatea dentara asupra intregului organism: cariile netratate duc la pierderea dintilor iar tartrul este responsabil de gingivita, afectiune care duca catre paradontoza. Ce ar trebui sa facem? Sa periem dintii de doua ori pe zi, sa vizitam medicul dentist in mod regulat si sa recurgem la o alimentatie sanatoasa bazata mai mult de fructe si legume. Zambeste Romania a reusit pana acum sa ajute peste 100.000 de romani sa beneficieze de solutiile oferite in cadrul programului, astfel ca ultimele statistici sunt imbucuratoare, datele aratand o crestere a importantei pe care romanii o acorda ingrijirii orale.

Text: Madalina Manole

Nota pentru articolul «Zambeste Romania, rezultate in crestere»:5.00/ 5 (1 vot)