Brandurile de îmbrăcăminte de lux îşi protejează magazinele în caz de revoluţie

Odată cu venirea crizei economice provocate de pandemie, magazinele de lux din New York încep să dispară, vitrinele acestora fiind acoperite cu diferite placaje, de teama izbucnirii vreunei revoluţii. Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Gucci, Jimmy Choo, Rolex etc. fac parte dintre aceste magazine, relatează un român stabilit acolo, pe contul său de Facebook.

Însă dacă la New York, un oraş puternic afectat de pandemia cu noul coronavirus, brandurile folosesc panouri de protecţie, la noi în Capitală, Gucci şi Armani au scos marfa din magazine, semn că nici aici lucrurile nu par a rămâne paşnice.

New York a raportat până acum peste 4150 de cazuri de deces, numărul celor testaţi pozitiv fiind 122.031 doar în metropola americană. Mai mult decât atât, tot aici s-a raportat şi primul caz de infecţie cu COVID-19 la animale. Un tigru de la grădina zoo din Bronx a acuzat simptome de tuse seacă, iar după ce i s-a făcut testul pentru noul coronavirus, rezultatul acestuia a ieşit pozitiv.

Text: Bettina Cristea

Photo: Facebook