Calvin Klein îl prezintă pe Jung Kook în Jeans pentru campania Primăvara 2024

Calvin Klein îl anunță pe Jung Kook, brand ambassador global Calvin Klein Jeans în cel mai recent capitol al campaniei Primăvară 2024.

Realizată de Mert Alas, campania amplifică statutul lui Jung Kook de popstar global, dezvăluindu-i încrederea naturală pe care o emană, în timp ce domină emblematica stație Grand Central prin prezența sa în noile stiluri Calvin Klein Jeans. Cea mai recentă colecție Calvin Klein Jeans infuzează produse essentials cu energia tinerească și codurile de design minimaliste specifice brand-ului: Blugii Straight Fit90 oferă o interpretare nostalgică a siluetei esențiale din denim, iar Tricoul Oversized Monogram upgradează un item staple cu o abordare tonală a renumitei monograme logo Calvin Klein.

De la denim nou la îmbrăcăminte casual premium, colecția Calvin Klein Jeans Primăvara 2024 aduce un stil unic produselor emblematice și aduce în centrul atenției autenticitatea mărcii pentru o nouă generație.

Campania Primăvara 2024 continuă să exploreze universul Calvin Klein, concentrându-se pe talente care influențează cultura urbană, surprinse în diferite momente, care le evidențiază individualitatea, le deblochează încrederea și dezvăluie întregul stil de viață Calvin Klein. Urmărește-ne pentru următorul capitol.

Credit Campanie

  • Imagine: Mert Alas
  • Stilist: Emmanuelle Alt

Credit Editorial

  • Calvin Klein


Despre Calvin Klein, Inc.

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin KleinCK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global.

Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium  și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari în 2022.

Calvin Klein continuă să-și consolideze poziția de inovator al platformelor digitale emergente și al campaniilor moderne de marketing.

Despre Jung Kook of BTS

Jung Kook (Jeon, Jeongguk) este un cântăreț sud-coreean, compozitor și membru al BTS, un boy-band emblematic pentru muzica pop din secolul 21. Jung Kook și-a dovedit extraordinarul talent muzical prin lucrări solo precum „Euphoria”, „My Time” și „Still With You”, precum și prin single-uri în colaborare cu artiști globali precum Lauv și Charlie Puth.

Creditul îi apaține pentru anumite piese BTS, inclusiv single-ul japonez „Your eyes tell”, „Stay” de la BE și „Run BTS”din Proof. Jung Kook a participat și la interpretarea „Dreamers”, coloana sonoră oficială a Cupei Mondiale FIFA Qatar 2022™, pe care a interpretat-o ​​la ceremonia de deschidere.

În iulie 2023, starul pop global a lansat primul său single solo, certificat cu platină RIAA (din noiembrie 2023), „Seven (feat. Latto),” care a debutat în topurile Billboard Hot 100 și în topurile Spotify „Top Song Global”, precum și pe locul 3 în topul oficial al single-urilor din Marea Britanie. În septembrie a scos cel de-al doilea single, „3D (feat. Jack Harlow)”, urmat de lansarea primului său album solo GOLDEN în noiembrie.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

foto: PR