Care au fost cele mai căutate produse de beauty ale anului 2019

Odată cu intrarea în noul an, evaluăm roadele lui 2019 în materie de beauty. Un shop online de produse de beauty a făcut topul celor mai căutate produse din acest an. Primele trei locuri au fost ocupate de cunoscutele branduri de make-up: MAC, Anastasia Beverly Hills şi Huda Beauty.  

Potrivit site-ului străin, cele mai căutate produse au fost cele de sprâncene. Clienţii au căutat, în special, rimeluri şi creioane de corectat sprâncenele. Locul 2 a fost ocupat de fardurile de pleoape, eyelinerul fiind pe locul 3.

În top au urmat produsele de evidenţiere a pomeţilor, highlighterele şi blusherele. Pe cel de-al şaselea loc în căutări a fost fondul de ten, urmat fiind de lipsticks şi parfumuri. Ultimul loc în căutările din site l-au avut produsele de îngrijire a părului.

Companiile de produse cosmetice care au investit cel mai mult în Social Media şi au avut creşteri de business pe măsură, au fost Huda Beauty şi Florence by Mills.