Cum iti recapeti silueta dupa nastere: 4 exercitii simple cu trainerul Diana Stirbu

Primele 12 saptamani dupa nastere sunt foarte importante pentru regenerarea fizica si pshihica a proaspetei mamici. Medicii recomanda introducerea exercitiilor de respiratie si cele fizice usoare cat mai repede, insa cu indrumarea si supravegherea unui antrenor specializat in programe postpartum.

Trainerul Diana Stirbu, proaspata mamica si dezvoltatoare a programelor personalizate de antrenament pentru femei insarcinate si proaspete mamici recomanda un circuit de exercitii ideale pentru debutul recuperarii postpartum, chiar din a 3-a saptamana.

1. Contractia si relaxarea usoara a abdomenului

Zona abdominala trece prin cele mai mari schimbari in timpul sarcinii. Cu siguranta iti vei dori din nou un abdomen tonifiat si piele ferma, insa trebuie sa ai rabdare si sa cresti gradual dificultatea exercitiilor. Deocamdata, acestea sunt singurele abdomene recomandate in saptamanile 3-6 dupa nastere. Intinde-te pe spate, cu genunchii indoiti, coloana si capul lipite de saltea.

Contracta si relaxeaza usor abomenul. Poti incepe cu 20 de repetari, apoi cresti cu 10-15 exercitii zilnic.

2. Respiratie profunda abdominala

Se mai numeste si respiratie diafragmatica si necesita putina concentrare asupra inhalarii si eliberarii aerului. Inspira adanc, indreapta coloana, retine aerul cateva secunde, apoi expira si relaxeaza-te. Poti incepe tot cu 3 repetari.

3. Active standing

Este un exercitiu recomandat in orice moment al zilei si poate fi facut chiar cu bebelusul in brate. De fiecare data cand stai in picioare, mentine abdomenul incordat. Este mai greu decat te-ai fi asteptat… dar extrem de util.

4. Genuflexiuni la perete

Cand bebe are 6 saptamani, poti incepe sa faci genuflexiuni. Pentru inceput, foloseste sustinerea unui perete. Sunt cele mai usoare genuflexiuni si le poti face in siguranta. Mentine picioarele departate si talpile paralele. Executa minim 15 repetari.

Sarcina in timpul iernii: precautii, complicatii, afectiuni posibile

Antrenamentul postnatal dezvoltat de Diana Stirbu se numeste Fit Mom si ofera femeilor cunostintele si instrumentele necesare de recuperare dupa sarcina, in conditii de siguranta si eficienta. Un training cu Diana este cu atat mai interesant cu cat chiar ea trece prin perioada de recuperare postpartum.

„Dupa 9 luni de sarcina simti nevoia sa iti recapeti silueta si tonusul. Si eu trec prin perioada aceasta si abia astept sa reincep antrenamentele, pe 16 decembrie, la 7 saptamani de la operatia de cezariana. Orice mama ar trebui sa isi gaseasca timp si pentru nevoile ei. Mi-ar placea sa vad cat mai multe proaspete mame motivate de sport, alaturi de mine”, ne-a marturisit Diana Stirbu. Antrenamentul Fit Mom este individual sau de grup, iar programul poate fi consultat pe www.dianastirbu.ro.

Text: Iulia Mirica

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *