Gala de Premiere a Topurilor Opinia Comunitatii

Valentina-Pelinel1iDieta.ro, comunitatea interactiva a femeilor, a premiat castigatorii Topurilor Opinia Comunitatii intr-un eveniment dedicat, organizat la Romexpo. Votingul, realizat pentru prima data in Decembrie 2009, urmeaza a fi repetat de doua ori pe an, tinand cont de obiceiurile de consum ale femeilor si de sezonalitatea produselor si serviciilor analizate.

Cristina Pocora, Roxana Iliescu, Liana Stanciu, Valentina Pelinel, Roxana Ilie
sunt cateva dintre persoanele publice care au participat la Gala Premiilor Topurile Opinia Comunitatii, evenimentul de premiere a unora dintre cele mai populare branduri de larg consum destinate femeilor si a persoanelor din viata publica, regasite in 25 de topuri care acopera domeniile: Ingrijire Personala (produse cosmetice, servicii medicale, interventii chirurgicale), Lifestyle (food & drink, automobile, gadget-uri, aparatura casnica, restaurante), Celebritati. Organizatorii isi propun ca editiile urmatoare sa dezvolte sfera de analiza a Comunitatii iDieta.ro, prin adaugarea de noi categorii de produse (produse profesionale, produse de lux), dar si de noi branduri, la categoriile deja existente.

Liana-Stanciu-1Liana Stanciu a fost declarata de comunitatea iDieta.ro castigatoarea categoriei Vedeta ia Atitudine!, confirmandu-si meritul cu un discurs deosebit de emotionant, despre campania desfasurata in 2009 si modul in care a fost infiintat departamentul de cardiochirurgie al Spitalului de Copii Marie Curie din Bucuresti. In premiera, Liana a prezentat proiectul noului spital care va fi construit langa Marie Curie, un foarte curajos obiectiv, pentru care Liana militeaza in 2010. “Sunt fericita ca pot face aceste lucruri si sunt convinsa ca aceasta este menirea mea, pentru toata viata”, a declarat vedeta la ridicarea premiului.

Roxana-Ilie1Clasamentul final reprezinta rezultatul Opiniei Comunitatii si, promovat atat in cadrul Comunitatii, cat si prin intermediul partenerilor, va reprezenta un indicator real pentru deciziile de cumparare pe care le vor lua femeile in anul 2010. Elementul de noutate al acestei actiuni il reprezinta implicarea unei Comunitati de peste 150,000 de consumatoare in oferirea de feedback legat de utilizarea si atributele produselor si marcilor supuse votarii.