Lansarea cartii Mic Dejun 2.0

0a0aCoperta_Mic_Dejun_2Compania Kraft Foods Romania a lansat, cu ajutorul fanilor belVita Start din social media, cartea Mic Dejun 2.0, a carei principala tema este cultura micului dejun, precum si importanta pe care-l are micul dejun in viata oamenilor, avand in vedere faptul ca ne aflam in secolul vitezei, iar timpul nu ne mai ajunge pentru a realiza toate actiunile pe care ni le propunem. 

 

Cartea este o colectie de sfaturi utile, din paginile careia poti afla curiozitati si obiceiuri legate de prima masa a zilei, care este si cea mai importanta, precum si ce fel de mic dejun prefera vedetele. Cartea a fost realizata cu ajutorul a peste 100 de autori, fani de pe Facebook ai biscuitilor belVita Start si nu numai, singurul brand de biscuiti creati special pentru micul dejun de pe piata din Romania.

Mic Dejun 2.0 cuprinde 10 capitole, iar continutul nutritional al retetelor furnizate de catre fani a fost analizat de catre doamna dr. Corina Zugravu, care a validat 288 de contributii incluse in volumul lansat.

 

Mic Dejun 2.0 este o carte utila pentru oricine isi doreste un stil de viata sanatos, din care un mic dejun echilibrat, ce ofera vitalitatea necesara pentru prima parte a zilei, nu poate sa lipseasca”, a declarat Maria Burnuz, Brand Manager belVita Start, Kraft Foods Romania.

Text: Ruxandra Raica