5 retete sanatoase pentru cina

 

Stim cu totii ca cina este cea mai pacatoasa si periculoasa dintre mesele zilnice. Daca iti doresti un trup tras prin inel, atunci masa de seara trebuie sa fie una cat de poate de usoara, dar totodata satioasa si cat mai gustoasa.

O cina sanatoasa inseamna o masa care contine proteine, vitamine, minerale, dar care in acelasi timp este usoara, fara multi carbohidrati si grasimi. Pentru ca de cele mai multe ori cina trebuie pregatita rapid, va venim in ajutorul cu 5 retete sanatoase, gustoase si usor de pregatit recomandate de nutritionisti.

  1. Somon cu legume si avocado

Ai nevoie de o bucata de somon proaspat (250 g pentru barbati Si 150-200 g pentru femei), 2-3 rosii cherry, avocado si porumb.

Somonul se gateste cateva minute pe fiecare parte, intr-o tigaie care nu necesita ulei sau alte grasimi. Ca garnitura, facem o salata din rosii cherry, avocado (sursa bogata de acizi grasi esentiali) si porumb (sursa ideala de vitamine, saruri minerale si fibre).

  1. Salata de ton si avocado

Ai nevoie de o conserva de ton in suc propriu sau apa, o jumatate de avocado, salata verde, rosii, castraveti si ceapa. Pui toate ingredientele in bol, adaugi zeama de lamaie Si servesti salata ca atare, fara ca mai apoi sa te confrunti cu senzatiile neplacute de balonare si stomac plin.

  1. Muschi de vita cu legume la gratar

Ai nevoie de muschi de vita (200-250 g) si cateva legume pregatite la gratar (dovlecel, ciuperci, ardei gras). Vita se gateste tot la grill, cate 3-5 minute pe fiecare parte. Peste ea, poti adauga 5-10 grame de unt.

  1. Salata cu quinoa

Aceasta este ideala pentru cei care merg seara la sala. Ai nevoie de 60-100 grame de quinoa (cantarita inainte de fierbere), cateva rosii cherry, castravete, ceapa si ardei gras. Fierbi quinoa pret de 12-15 minute, o amesteci cu restul legumelor si cina este servita!

  1. Branza cottage cu fructe congelate si pudra proteica

Daca vrei sa pacalesti pofta de dulce, atunci aceasta este reteta perfecta. Ai nevoie de 150-200 grame de branza cottage cu 2-4% grasime, 50 grame de fructe congelate o cupa pudra proteica cu aroma de vanilie sau ciocolata, 10-20 grame de nuci, migdale sau caju si putina scortisoara. Amesteci toate ingedientele, iar pofta de dulce este instant stavilita.

Pofta buna!

iunie 19th, 2019 by Dudau Cristina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate