Pentru 77% dintre romani, ziua buna se cunoaste de dimineata

Vizual campanieUn impresionant procent de 77% dintre romani considera ca un start bun dimineata le influenteaza pozitiv intreaga zi si ca activitatile matinale au un impact direct asupra starii de bine. Rezultatele au fost obtinute in cadrul unui studiu NESCAFÉ realizat in februarie 2013, care a analizat obiceiurile matinale ale romanilor.

Conform studiului, printre activitatile preferate de romani inca de la prima ora se numara timpul petrecut alaturi de familie, stirile matinale sau cafeaua de dimineata (32%).

In plus, diminetile romanilor sunt din ce in ce mai mult petrecute online pentru ca 52% dintre acestia isi beau cafeaua in timp ce acceseaza contul personal de Facebook. De asemenea, romanii vor sa fie la curent cu noutatile zilei inainte sa plece de acasa, 62% dintre ei urmarind cele mai noi stiri la TV, radio sau online la prima ora.

Alaturi de revista presei si timpul petrecut cu familia, cafeaua ocupa un loc important printre obiceiurile matinale. Mai mult, 78% dintre consumatorii de cafea considera ca prima cafea le da o stare de bine pentru intreaga zi.

Pornind de la obiceiurile matinale ale romanilor si modul in care acestea ii influenteaza pe parcursul zilei, NESCAFÉ a initiat o noua campanie nationala: “Castiga Dimineti Frumoase cu NESCAFÉ Brasero”, prin intermediul careia fiecare cafea se poate transforma in castiguri.  Codurile de pe ambalajele NESCAFÉ  Brasero inscrise in campanie pot aduce premii in bani in valoare de 100 de euro pe ora sau 1000 de euro pe saptamana, pana pe 19 aprilie 2013.

Text: Andreea Popescu