1, 2, 3… hai afara! Sporturi de vara pentru un tonus de invidiat

Bucura-te de timpul petrecut in aer liber si de miscare, mentine-te in forma si distreaza-te! Pe scurt… fa sport! Este perioada perfecta pentru a profita de vreme si nu ai nicio scuza. Sporturile de vara te scot din rutina, te ajuta sa arzi caloriile si iti furnizeaza energia necesara. In plus imbunatatesc conditia fizica pentru un tonus de invidiat.

Inotul, voleiul pe plaja, tenisul, badmintonul, aruncarea discului de frisbee, mersul pe bicicleta sunt activitati perfecte pentru acest anotimp, dar nu numai. Nu mai sta pe ganduri si iesi din casa!

Inotul

Inotul este un sport pe care-l poti practica cu precadere vara, fiind si un prilej de a te racori. Este recomandat tuturor grupelor de varsta, chiar si femeilor insarcinate. Inotul te scapa de stresul acumulat peste zi deoarece in apa informatiile senzoriale nu-ti mai „bombardeaza” corpul, astfel te poti linisti si calma. Inotul contribuie la mentinerea sanatatii inimii si plamanilor, te ajuta sa ai rezistenta fizica, imbunatateste forta musculara si iti sculpteaza frumos corpul.

Voleiul pe plaja

Inainte de orice partida de volei nu uita de crema cu protectie solara si de echipamentul potrivit. Voleiul imbunatateste sistemul circulator, ajuta la o mai buna concentrare si la arderea caloriilor (in jumatate de ora de joc poti arde in jur de 400 de calorii), contribuie la o mai buna coordonare intre maini si ochi, vei dobandi un tonus muscular mai bun si vei avea o energie pozitiva.

Tenisul

Tenisul implica miscare continua, insa nu trebuie sa joci precum un profesionist. Vestea buna este ca acest sport ajuta la imbunatatirea sistemului vascular, intareste oasele – intreaga greutate a corpului fiind sustinuta de picioare, incurajand formarea de masa osoasa. Tenisul este un sport in care iti pui si mintea la contributie pentru a lua decizii.

Trebuie sa tii cont de miscarile corpului, de directia mingiei, de miscarile adversarului. Este nevoie sa dezvolti rapid strategii, aspect ce va imbunatati abilitatile cognitive atat pe teren, cat si in afara lui.

Aruncarea discului de frisbee

Este o activitate relaxanta de care te poti bucura in parcul din apropierea casei alaturi de prieteni. Iti vei lucra picioarele si bratele, rata metabolica va creste, iar endorfinele produse in timpul miscarii te vor ajuta sa scapi de stres si sa te simti mult mai bine. Joaca-te cel putin 30 de minute. Interactiunea sociala are si ea un rol important, deoarece vei invata cum sa lucrezi in echipa si cum sa cooperezi.

La plimbare pe bicicleta

Daca mersul pe jos face piciorul frumos… gandeste-te la rezultatul mersului pe bicicleta, pe langa faptul ca te ajuta sa arzi grasimile. In jumatate de ora de mers pe bicicleta, in functie de intensitate, vei arde intre 200 si 500 de calorii. Pedalatul creste rata batailor inimii, intareste sistemul imunitar si te ajuta sa te odihnesti mai bine.

Joaca badminton

Iesi cu prietenii si jucati badminton in weekend – o metoda de relaxare si in acelasi timp de a face miscare. Reduce stresul si anxietatea, nivelul endorfinelor creste, imbunatateste flexibilitatea, mobilitatea, tonusul muscular. Poti profita de iesire organizand si un mic picnic cu salate si preparate light.

Farmacistii Catena recomanda roll-on-ul Transpiblock pentru combatera transpiratiei excesive. Produsul asigura, cu o singura aplicare, protectie indelungata impotriva transpiratiei excesive – de la 3 la 5 zile. Mirosul neutru il face ideal atat pentru femei cat si pentru barbati. Mai multe detalii despre produs gasesti AICI!

Text: Ruxandra Dumitrescu

Foto: Stockphoto.com

iunie 29th, 2018 by tonica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate