Ai grija de sanatatea ta si cand esti la birou

Daca ai o slujba de birou, este destul de usor sa ramai sedentara, uitandu-te la un monitor timp de 8 ore pe zi sau uneori chiar mai mult. Putem afirma ca nu este mediul cel mai potrivit pentru a ramane sanatoasa si mereu tanara.

Cu toate acestea exista solutii pentru fiecare problema in parte, asa ca ti-am pregatit o lista cu cele mai usoare moduri prin care poti avea o minte, un corp si un spirit sanatos in spatiul tau de lucru. Tot ce trebuie sa faci este sa depui putin efort. Si astfel, vei ramane sanatoasa, iar copul tau iti va multumi.

1. Adu-ti pranzul de acasa

Daca faci acest lucru si nu iti cumperi mancarea de la magazinul de jos sau de la fast-food, poti controla si alege ce fel de alimente consumi. Intr-adevar acest lucru necesita munca din partea ta, dar merita sa depui putin efort atat pentru sanatate, cat si pentru bugetul tau.

2. Prieteni cu obiceiuri sanatoase

Stiinta spune ca mancam ceea ce mananca oamenii cu care ne petrecem timpul, asa ca incearca sa te inconjori cu aceia care te vor ajuta sa elimini obiceiurile alimentare nesanatoase.

3. Foloseste scarile

Alegerea scarilor, in detrimentul liftului este o modalitate rapida de a-ti mari ritmul cardiac atunci cand nu ai timp pentru un program de exercitii. Daca lucrezi, de exemplu, la etajul zece al unei cladiri de birouri, mergi pe scari pana la jumatate, daca esti in forma sau mai putin, dupa care poti folosi liftul pentru a nu te epuiza.

4. Bea multa apa

Acest lucru e de la sine inteles pentru ca oricum este recomandat sa consumi cel putin doi litri de apa pe zi. Apa este egala cu un organism sanatos si fericit, si bineinteles la sfarsitul zilei, vei avea mai putine dureri de cap.

5. Cumpara o jucarie antistres

Pentru a scapa de stresul si frustrarea acumulate pe parcursul zilei, exista o solutie foarte simpla, si anume jucariile antistres care se pare ca dau roade, iar nervii se vor calma. Aceste jucarii iti vor usura momentele stresante si cu siguranta, iti vor salva relatiile cu colegii, pe care iti varsai furia de obicei.

6. Inlocuieste cea de-a doua (sau a treia, sau a patra) ceasca de cafea

Sa pui si mai multa cofeina in corpul tau, nu va face altceva decat sa te agite si mai mult. Incerca sa inlocuiesti cafeaua de dupa-amiaza cu un ceai, sau cu o cana de cafea decofeinizata si te vei simti mai bine.

7. Da-le si mainilor o pauza

Mainile, spre deosebire de picioare, ti le folosesti mai mult atunci cand ai un job la birou, asa ca si ele au nevoie de odihna. Ia-ti cateva minute pentru a-ti relaxa mainile, intinde-le pe langa corp, le poti scutura putin sau chiar tine pe genunchi.

8. Respira!

Ia o pauza doar ca sa respiri si, de ce nu, sa meditezi. Este foarte important ca la o anumita perioada de timp, sa iti iei o binemeritata pauza in care sa nu faci nimic. Prin respiratie si meditatie, iti vei elibera mintea si vei fi mult mai relaxata.

Text: Iulia MIRICA

noiembrie 27th, 2018 by tonica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate