Ela Craciun a intrat la regim: s-a ingrasat din cauza unei probleme de sanatate!

Vedeta de televiziune Ela Craciun tine de cateva saptamani o dieta speciala si face sport alaturi de un instructor de fitness cu experienta pentru a reveni in forma dupa o perioada de sedentarism cauzata de problemele de sanatate. Vedeta de televiziune a devenit atat de dependenta de miscare incat si-a luat antrenorul de fitness chiar si in mini-vacanta pe care a petrecut-o recent la Sinaia.

Atentie la dieta! Uite asa ne punem pofta-n cui!

Vedeta a fugit de canicula din Bucuresti la Sinaia si, alaturi de antrenorul Cornel Moca, a avut zilnic sesiuni de fitness si streching in natura si chiar a urcat pe munte 14 kilometri pana la Stana Regala. Efortul a fost intens, dar a meritat. Nu doar ca a ars peste 1400 de calorii si si-a tonifiat fiecare muschi al corpului, dar s-a bucurat si de o priveliste de nedescris.

„Cornel are grija sa nu ratez nicio sedinta de sport pentru ca vrem amandoi sa avem rezultele dorite. In weekend a fost liber, asa ca am mers impreuna la munte. Am stat la Hotel Belvedere si s-a asigurat ca in fiecare zi avem cel putin o ora si jumatate de miscare. In prima zi am facut yoga si streching pe gazonul de pe terasa hotelului, in mijlocul padurii. A doua zi am facut hiking pe munte. Am urcat pana la Stana Regala. Cinci ore dus-intors, 14 kilometri in total. Am ars peste 1400 de calorii, iar seara simteam ca imi tremura toti muschii.

Efortul a meritat din plin pentru ca am facut miscare in aer liber, am mers prin zone superbe, iar sus, la stancile Franz Joseph, am admirat, de la inaltime, Valea Prahovei in toata splendoarea. A treia zi am avut functional training, tot pe gazonul de pe terasa hotelului Belvedere. Am avut noroc de vreme superba. Soare si doar 24 e grade. Un deliciu, comparand cu canicula din Bucuresti”, a povestit Ela Craciun.

2 luni concediu medical si 10 kg in plus

Tanara mamica s-a confruntat, la inceputul acestui an, cu probleme de sanatate legate de coloana vertebrala.

Medicii i-au recomandat sedinte de kinetoterapie si i-au interzis sa stea mult timp in pozitia de sezut pentru a nu afecta si mai mult pozitia vertebrelor. Ela a stat in concediu medical doua luni, iar, de atunci nu a mai putut face sport si, mai mult, a inceput sa consume si multe dulciuri, la ore total nepotrivite, deobicei seara, inainte de culcare. Rezultatul a fost cum nu se poate mai neplacut: 10 kilograme in plus si o dependenta de dulciuri, pline de zahar, consumate zilnic.