Cum trebuie să fie mediul optim de lucru

Tot mai multe companii au ales telemunca pentru angajaţii săi, chiar şi după ce restricţiile s-au mai relaxat. Mai multe corporaţii se gândesc chiar să renunţe la multe dintre spaţiile închiriate pentru a-şi desfăşura activitatea, pentru că au observat o productivitate mai mare a angajaţilor care lucrează remote.

Aşadar, cum noul tău loc de muncă s-a schimbat, pe lângă gadget-urile de care ai nevoie (le poţi vedea AICI) pentru a da mai mult randament, ar trebui să ai în vedere şi mediul, adică întreaga amenajare a camerei în care lucrezi.  

Citeşte şi: “Cum să creşti productivitatea atunci când lucrezi de acasă

Un designer britanic de interioare a descoperit care sunt lucrurile necesare pentru un set-up de lucru care te va binedispune şi te va face să munceşti cu mai multă “tragere de inimă” de acasă.

Adaugă roşu

Schimbă monotonia camerei în care lucrezi şi adu o pată de culoare roşie. Atenţie însă, culoare poate fi foarte obositoare dacă este utilizată în cantităţi mari.

Foloseşte materiale naturale

Piesele de mobilier, de exemplu, din materiale naturale dau o senzaţie de linişte şi calm. Înnoieşte-te cu un birou de culoarea mahonului pentru a te simţi ca la munte.

Creează spaţiu mai mult

Cu ajutorul unui birou de dimensiuni reduse, poţi crea iluzia unui spaţiu mai mare în locuinţa ta. De asemenea, poţi alege şi un scaun micuţ iar de jur împrejur poţi pune plante, pentru un set-up mai exotic.

Vezi cum trebuie să te îmbraci când lucrezi remote şi ai video-call-uri

Aşază-ţi biroul astfel încât să ai spaţiu în faţa lui

Conform designer-ului de interior, un alt truc ar fi poziţionarea biroului cu faţă spre geam sau cu faţa spr oglindă, pentru a crea senzaţia de spaţiu larg.

Decoraţiunile sferice

Potrivit feng shui, obiectele rotunde, necolţuroase şi sferice ne destresează şi ne ajută să ne limpezim mintea mai uşor.

Dă lumină casei tale

Locurile întunecate scad creativitatea, de aceea este bine să lucrezi din cel mai luminos loc din casă. Deşi ar fi bine să foloseşti doar lumină naturală, în locurile unde aceasta nu ajunge ar fi bine să instalezi lămpi/veioze cu lumină slabă.

Scapă de dezordine

Ca să fii mai productivă trebuie neapărat să scapi de lucrurile care dau senzaţia de dezordine, precum patul nefăcut, cabluri, fotografiile de pe pereţi sau scaunul plin cu haine. Acestea îţi pot distrage atenţia de la lucru şi te fac să-ţi pierzi concentrarea.

Pentru diminuarea stresului cauzat de lucrul remote, consumă suplimente aimentare pe bază de zinc și magneziu. Poți achiziționa de AICI.

Text: Bettina Cristea

Photo: Harper’s Bazaar

mai 26th, 2020 by Cristea Bettina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate