Viggo, un nou brand de haine romanesc

Un nou brand de haine barbatesti s-a lansat de curand in Romania. Este vorba de Viggo, un brand romanesc aflat sub conducerea lui Catalin Botezatu, care, la randul sau, are propria linie de tinute vestimentare masculine numita Viggo by Catalin Botezatu. Desi tesaturile sunt aduse din afara, iata ca hainele sunt lucrate autohton, iar rezultatul este unul extrem de apreciat, cu atat mai mult cu cat raportul calitate-pret este unul exceptional. Pentru ca isi doreste sa fie un brand premium, Viggo a promovat colaborarea cu Federatia Nationala de Fotbal, astfel incat a creat tinuta oficiala Euro 2016 pe care o va imbraca lotul echipei nationale la Campionatul European de Fotbal din Franta si, totodata, a creat kitul suporterului roman.

Tonica TV: Cu ce vine nou in moda romaneasca brandul Viggo?

Catalin Botezatu: Viggo este un brand care si-a asociat numele cu cel mai mare brand de tesaturi din lume, Dormeuil, care are peste 174 de ani de istorie. De aceea, tesaturile din care sunt realizate costumele barbatesti Viggo sunt de cea mai buna calitate. Odata cu lansarea brandului in Romania, am lansat si tinuta oficiala a fotbalistilor pentru Euro 2016 si kitul suporterului roman. Cea mai mare dorinta a noastra este sa ducem acest brand peste hotare si deja facem demersuri in acest sens.

Tonica TV: Cum a luat nastere colaborarea cu Federatia Romana de Fotbal?

Catalin Botezatu: A venit de la sine. Baietii trebuiau imbracati la Euro 2016 si noi speram sa le purtam cat de cat noroc. Am ales impreuna materialele si modelele, iar rezultatul final este elegant, decent si poarta elemente si touch-uri care te duc cu gandul la patriotism si la tricolorul nostru.

Tonica TV: Cu ce se diferentiaza linia vestimentara Viggo by Catalin Botezatu de intreg brandul?

Catalin Botezatu: Viggo by Catalin Botezatu este o linie exclusivista, o linie mai chic, o linie care se adreseaza atat segmentului casual, cat si segmentului de ceremonie.

Tonica TV: Cum arata barbatul Viggo?

Catalin Botezatu: Dupa cum spune si numele brandului, barbatul Viggo este un mascul adevarat dupa care este imposibil sa nu intorci capul pe strada. Barbatul Viggo emana foarte multa masculinitate si fermitate in tot ceea ce face.

Tonica TV: Care sunt tendintele propuse de Viggo pentru sezonul cald 2016?

Catalin Botezatu: Culoarea. Barbatii ar trebui sa indrazneasca sa poarte culori incepand de la roz, rosu, magenta − care este si culoarea brandului nostru − si pana la albastru electric si combinatii de alb si negru ca pied de coq si prince de galle. De asemenea, pantofii colorati sunt un must-have vestimentar masculin in 2016, alaturi de sosetele colorate.

Text: Madalina Manole

Nota pentru articolul «Viggo, un nou brand de haine romanesc»:1.00/ 5 (1 vot)