Kraft Foods Romania lanseaza campania “Barni – Jocurile Copilariei”

Kraft Foods Romania lanseaza campania “Barni – Jocurile Copilariei”Kraft Foods Romania lanseaza Campania “Barni – Jocurile Copilariei”, prin care isi propune sa readuca in atentia intregii familii beneficiile jocului. Activitatile fizice desfasurate acasa si in aer liber reprezinta un capitol deosebit de important in dezvoltarea obiceiurilor de stil de viata sanatos al copiilor.

Campania Barni debuteaza cu lansarea “Ghidului de buzunar pentru parinti – Jocurile Copilariei”, care contine o serie de informatii deosebit de utile. Ghidul va fi disponibil si online, pe site-ul www.lumeabarni.ro. Subiectul campaniei este deschis publicului in general si in cadrul a doua concursuri online, unde participantii pot trimite fie o scurta povestire despre cel mai distractiv moment de joaca alaturi de copilul lor, fie o fotografie alaturi de acesta.

Barni este activ pe piata prajiturelelor din Romania de trei ani, timp in care a inregistrat vanzari de peste 65 de milioane de ursuleti. Aceste rezultate il confirma ca brand foarte energic, implicat de-a lungul timpului in multe actiuni destinate educarii copiilor pentru adoptarea unui stil de viata sanatos.

Pentru Barni, parintii “joaca” un rol important in dezvoltarea capacitatilor intelectuale si afective ale celor mici, apropierea dintre mama si copil fiind prioritara.

Text: Alexandra Lupu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *