5 alimente benefice metabolismului lent

Este ştiut faptul că atunci când metabolismul este mai accelerat, devine mai ușor să arzi caloriile și să slăbești. Un metabolism normal se menţine şi printr-un consum optim de alimente, nu doar prin dietă drastică şi sport. Aşadar, unul dintre factorii cheie în menținerea greutății organismului este accelerarea funcţionării metabolismului.

În timp ce unii oameni s-au născut cu un metabolism genetic bun, alții nu sunt atât de norocoși, astfel încât ei trebuie să consume anumite alimente care să le îmbunătățească arderile.

Mesele regulate, trei pe zi, cu o gustare între fiecare masă, la orele potrivite sunt foarte importante în accelerarea metabolismului. Dacă începi să sari peste mese sau să le iei la orele nepotrivite, metabolismul tău este obligat să încetinească, în mod automat. Ținând cont de acest lucru, iată cinci alimente benefice pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta.

  1. Albușul de ou

Albușul de ou este bun deoarece este bogat în proteine, seleniu și riboflavină, fiind de preferat să fie consumat dimineața, la micul dejun. Este bogat în aminoacizi, nu conține grăsimi saturate sau colesterol, menținând metabolismul în parametri normali.

  1. Ardeiul iute roșu

Ardeiul iute roșu este asociat cu mâncarea picantă care ajută la arderea caloriilor și la menținerea metabolismului accelerat. Poți adăuga anumite condimente sau ingrediente picante în mâncare, cum ar fi jalapenos și ardei iute, care ajută la îmbunătăţirea activităţii metabolismului, de asemenea, îmbunătățește digestia și sănătatea cardiovasculară, previne ulcerul de stomac și diabetul de tip 2 și accelerează pierderea din greutate.

  1. Ceaiul verde

Ceaiul verde este cunoscut pentru arderea grăsimilor, fiind un stimulent excelent pentru rata metabolică. Dacă bei două căni pe zi cu ceai verde, vei pierde din greutate, deoarece conține substanțe bioactive precum cafeina care ajută la reglarea metabolismului prin stabilizarea senzației de sațietate.

Ceaiul verde este benefic și pentru ameliorarea stărilor depresive, stabilizarea insulinei, încetinirea procesului de dezvoltare al bacteriilor din cavitatea bucală și îmbunătățește sănătatea cardiovasculară.

  1. Cafeaua

O ceașcă de cafea dimineața este benefică pentru starea de spirit și metabolism. Cafeaua acționează ca un stimulent energetic instantaneu care te ajută să îți începi ziua cât mai bine, fără senzația de oboseală, dar e și un bun aliment care arde caloriile.

Boabele de cafea conțin o cantitate mică de magneziu, potasiu și vitamina B3. Cafeaua reduce riscul apariției cancerului sau a bolilor neurologice cardiovasculare, îmbunătățește performanța fizică și previne depresia.

  1. Gheea

Produsele lactate precum ghee (unt clarificat care e de origine asiatică), iaurtul și laptele sunt pline de calciu care ajută organismul să metabolizeze grăsimile. Gheea este benefică pentru metabolism, deoarece conține acid linoleic care ajută la pierderea grăsimilor, vitaminele A, D, E și K.

Gheea stimulează digestia, scade aciditatea gastrică, reduce nivelul de colesterol, îmbunătățește calitatea pielii, unghiilor și a părului, este un adjuvant în epilepsie, ajută în cazul tulburărilor de memorie, la problemele legate de insomnie dar și la îmbunătățirea vederii.

noiembrie 4th, 2020 by Cristea Bettina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate