52% din consumatorii belVita iau micul dejun in fiecare zi

52% din consumatorii belVita iau micul dejun in fiecare ziConform unui sondaj realizat cu ajutorul fanilor belVita Start de pe pagina proprie de Facebook, 52% din cei care consuma biscuitii belVita iau zilnic micul dejun. Sondajul face parte din campania derulata de Belvita  pentru realizarea continutului cartii –  Mic Dejun 2.0, cu cel mai mare numar de autori din Romania. La acest sondaj, realizat  prin intermediul aplicatiei dedicate de pe pagina de Facebook a belVita Start au raspuns 795 de persoane.  Dintre acestia, 52% dintre consumatorii belVita iau micul dejun zilnic, in timp ce alti 25% iau aceasta masa de 4-5 ori pe saptamana.

72.2% din consumatorii care iau micul dejun mai putin de o data pe saptamana sunt constienti de importanta acestei mese, insa declara ca nu o pot lua in fiecare zi. Principalele motive sunt lipsa timpului (57.94%) si absenta senzatiei de foame in acea perioada a zilei (38.10%), in timp ce 3.97% argumenteaza ca le este suficienta o gustare mica (covrigi, saratele).“Suntem incantati de numarul mare de consumatori belVita Start care au raspuns invitatiei de a participa la definirea culturii micului dejun prin contributiile lor la continutul cartii Mic Dejun 2.0. Rezultatele obtinute ne arata ca in prezent consumatorii din Romania sunt din ce in ce mai constienti de importanta primei mese a zilei si fac tot posibilul pentru a avea un regim alimentar echilibrat si sanatos” a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods.

Pe parcursul celor 4 saptamani dedicate culegerii de informatii de la consumatori, prin intermediul paginii de Facebook belVita Start fanii romani au postat 567 de retete proprii pentru mic dejun, definitii, asocieri neobisnuite pentru prima masa a zilei si au folosit aplicatiile dedicate de pe pagina pentru a vota retete de mic dejun sau a raspunde la sondajul despre obiceiurile de mic dejun ale romanilor. Campania este urmata acum de etapa de validare a continutului, selectarea co-autorilor in baza criteriilor prezentate in regulamentul acesteia si lansarea oficiala a cartii Mic Dejun 2.0 in urmatoarea luna. Mic Dejun 2.0 este un proiect demarat de belVita Start, singurii biscuti special creati pentru micul dejun de pe piata din Romania, care va avea ca rezultat final publicarea unei carti despre cultura micului dejun. Aceasta va include retete, curiozitati si obiceiuri legate de prima masa a zilei, informatii nutritionale utile despre alimentele cele mai folosite la micul dejun si multe altele. Cartea este realizata prin contributiile aduse de catre fanii de pe Facebook si cu sprijinul medicului nutritionist Corina Zugravu.

belVita Start sunt biscuiti delicio?i, crocanti, special creati pentru a fi parte a unui mic dejun echilibrat si sanatos. Fabricati din ingrediente atent selectionate, bogati in cereale, biscuitii Belvita Start sunt o sursa de fibre, vitamine si minerale. S-a demonstrat ca, atunci cand sunt consumati ca parte a unui mic dejun echilibrat, ei elibereaza treptat carbohidrati timp de 4 ore* si te mentin in forma toata dimineata.

 

Text: Alina Lupa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *