Cum sa slabesti intr-un mod placut

Cum sa slabesti intr-un mod placutOare poti pierde in greutate fara o dieta restrictiva si fara infometare? Eu cred ca da… De ce zic asta? Pai, pentru ca eu sunt de parere ca nu este necesar sa ne maltratam corpul pentru a castiga lupta cu kilogramele in plus. Ca sa slabesti nu sunt necesare 10 ore la sala de forta si nici sa apelezi la o dieta care iti poate pune in pericol sanatatea.

Nu este neaparata nevoie de amenajari speciale, de antrenor sau de costuri suplimentare si nu ne mananca foarte mult din timpul nostru pretios.
Poti pierde in greutate si fara multiplele metode naturale sau „miraculoasele” diete de slabit.

Sigur nu intelegi ce vreau sa zic, dar cu siguranta te-ai gandit cum poate arata atat de bine prietena ta, desi nu face niciun sport si nu tine nicio dieta. Am dreptate? Raspunsul la aceasta intrebare este pe cat de uimitor, pe atat de simplu. Citeste mai jos si vei intelege cum de vecina, prietena, colega pot arata atat de bine, desi nu fac nimic in acest sens.

Poti slabi urcand scarile zilnic

 

Ai macar idee cate kilograme poti acumula daca folosesti liftul in locul scarilor? Daca nu stii, iti spun eu: multe! Pentru orice persoana, urcatul scarilor poate imbunatati considerabil sanatatea inimii si a sistemului circulator. Urcatul pe scari este atat de eficient deoarece iti forteaza organismul sa lupte impotriva gravitatiei. Pentru ca este un sport destul de extenuant, efectele sale sunt vizibile intr-o perioada de timp mult mai redusa decat in cazul altor sporturi. Tine minte: 15 minute de urcat pe scari sunt echivalente cu 30 de minute de alergat.


Matura in casa, in fata blocului… oriunde!

 

Stiu, suna chinuitor, dar cand te gandesti ca asta te poate ajuta la slabit, parca, parca te ambitioneaza sa faci si asta. :p … Poate ca intre toate activitatile casnice sunt unele care iti fac placere: fa curatenie in dulapuri, matura, sterge podeaua. Acesta este marele secret al femeilor care slabesc fara sa depuna un efort iesit din comun. Si… priveste partea buna a lucrurilor: slabesti si ramai si sanatoasa.

Ridica-te, apleaca-te, ridica-te si iar apleaca-te…

 

Cea mai mare problema a noastra, a femeilor, este ca ne-am obisnuit sa ne luam pana si incaltamintea in asa fel incat sa nu fim nevoite sa ne aplecam sa ne legam sireturile. Lasand astea la o parte, daca nu stiai, pana si bucatariile noastre vor sa ne ajute sa slabim, fiind fabricate de asa natura incat sa fim nevoite sa facem 50 de genuflexiuni pe zi. Tocmai de aceasta, te sfatuiesc sa iti particularizezi bucataria sau locul de munca intr-un mod in care sa fii obligata sa te ridici si sa te asezi de mai multe ori pe zi.

Nu te duce la sala daca nu iti face placere

 

Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, nu sunt impotriva salii de sport si nici nu neg faptul ca efortul depus la sala te ajuta sa pierzi in greutate. Spun asta pentru femeile lenese, care se duc la sala doar pentru ca sunt obligate de persoanele din jur, si nu din proprie initiativa. Daca faci parte din persoanele carora nu le place sportul, atunci cel mai bine este sa te plimbi. Mersul pe jos si plimbarile sunt considerate cele mai bune alternative in cazul persoanelor care vor sa slabeasca.


Lasa masina in favoarea bicicletei

 

Mersul pe bicicleta este una dintre cele mai bune activitati de fitness si poti intra pe stradute cu ajutorul ei in locuri in care cu masina nu poti intra. Este adevarat ca s-a cam dus vremea, dar profita de lunile de toamna ca sa faci acest lucru. Mersul pe bicicleta, fie ea stationara sau nu, foloseste mai multor grupe de muschi. Jumatate de ora de mers in fiecare zi va face adevarate minuni cu picioarele tale, dar si cu coapsele.
Crede-ma ca o sa ai atat de multa treaba, cu curatenia, plimbarile, mersul cu bicicleta, incat vei slabi fara sa iti dai seama. Succes!

Text: Andreea Popescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *