Despre botox si acid hialuronic cu Dr. Calin Dobos

calin-dobosCu o experienta de peste 10 ani in chirurgie estetica, Dr. Calin Dobos a organizat recent un workshop pentru persoanele interesate de aceasta ramura a chirurgiei plastice. Principalele teme de discutie au fost cele mai in voga interventii estetice noninvazive potrivite pentru inceputul primaverii.



Botox versus acid hialuronic

Foarte multa lume face confuzie intre toxina botulinica si acidul hialuronic. Botoxul este o proteina care reuseste, temporar, sa inhibe contractia muschilor faciali si, injectat in doze mici, impiedica formarea si definirea ridurilor de expresie. Acidul hialuronic, in schimb, este utilizat pentru umplerea ridurilor de expresie sau a celor fine cauzate de imbatranirea cutanata, dar si pentru remodelarea si marirea volumului buzelor, diminuarea cearcanelor si modelarea pometilor.

„Am ales sa organizez din nou acest tip de workshop pentru ca exista un grad mare de dezinformare cu privire la interventiile estetice noninvazive, desi sunt foarte cautate. Printre femei circula o multime de informatii care nu sunt reale, fapt pentru care am simtit nevoia unei clarificari. Am explicat, in primul rand, care sunt diferentele dintre botox si acid hialuronic, in ce situatii sunt folosite si care sunt recomandarile de utilizare. Pentru ca am realizat si o demonstratie live – i-am injectat Simonei Trasca acid hialuronic in buze, participantele care nu au mai vazut asa ceva pana acum au avut ocazia sa inteleaga modul in care se desfasoara interventia”, explica Dr. Calin Dobos.

Publicitate cu doua sensuri

Ce ma nedumereste vizavi de doctorii care lucreaza in chirurgia estetica este motivul pentru care isi asociaza numele cu tot felul de personaje de cancan, pentru ca sunt unele persoane care nu ar veni pentru o consulatie stiind ca vedetele ce tin ziarele doar cu scandal apeleaza la ei. Si nu este doar cazul domnului doctor. In momentul in care a intrat Simona Trasca pentru a-si umple buzele de fata cu toate persoanele invitate, doamnele prezente s-au simtit incomod. Aceasta strategie de marketing, de a aduce pe cineva cunoscut ca sa atragi publicul, este cu doua taisuri. Trebuie sa te gandesti mai intai carei categorii de public te adresezi si ce asteptari ai. Este foarte important cu cine iti asociezi imaginea si cum vrei sa te perceapa publicul. Pentru ca o persoana aleasa gresit poate crea indoieli in randul viitoarelor paciente. Ma bucur ca am avut ocazia sa invat despre deosebirea dintre cele doua interventii si despre cele mai noi tehnologii, dar si sfaturi si secrete din culisele chirurgiei estetice de la un medic cu experienta in domeniu.

Text: Andreea Maria Varlan