Managementul timplui in conditii de criza

Managementul timplui in conditii de crizaTimpul este cel mai mare inamic al nostru, mai ales in vremuri de criza. Dar ceea ce conteaza, in orice context, e sa reusim sa invingem timpul, sa nu fie el cel care ne controleaza viata, ci noi sa detinem permanent controlul. Managementul timpului este o tema dificila in price context. Iar asocierea dintre managementul timpului si criza ne da deja fiori.

 

Dragelor, propun doua situatii pe care le vom analiza impreuna.

 

Incarcarea peste limita normala

Job-ul este acelasi, insa compania a redus mai multe pozitii, pentru a-si reduce costurile. Acum ai o multime de task-uri noi si diferite fata de aria ta de activitate.

Cum poti reactiona:

  • Incadreaza-ti activitatile in cele patru categorii: urgent si important, neurgent si important, urgent si neimportant, neurgent si neimportant. Apoi axeaza-te pe activitatile importante, inainte ca ele sa devina si urgente. Pe cele neimportante si urgente incearca sa le delegi, iar pe cele neimportante si neurgente pur si simplu ignora-le. Nu-i asa ca e simplu?
  • Identifca factorii care iti consuma cel mai mult timp si incearca sa le limitezi impactul
  • Fa-ti o lista la fiecare sfarsit de zi cu ce urmeaza sa faci cand te vei reintoarce maine la birou

 

Incarcarea sub limita normala

Criza a adus cu ea scaderea volumului de munca in compania noastra. Astfel, nivelul intelectual necesar pentru desfasurarea activitatilor zilnice a scazut.

Ce putem facem cu timpul in acest context?:

  • Acum poti face totul pe indelete fara cea mai mica posibilitate de a gresi.
  • Relationarea cu colegii este foarte importanta, asadar  ai ocazia sa ii cunosti mai bine oferindu-te sa ii ajuti.

    Managementul timplui in conditii de criza

  • Perfectioneaza-ti cunostintele. Inscrie-te la cursuri pentru a te perfectiona, aboneaza-te la reviste de specialitate online de unde primesti informatii deja selectate.

CONSULTANT: Sorina Ivan

HR consultant Ascent Group

www.ascentgroup.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *