Motive de tandrete de la Milka

Motive de tandrete de la MilkaPeste 600 de persoane au participat in luna martie la concursul “Motive de tandrete” organizat de Kraft Foods Romania pe website-ul www.orasultandretii.ro, in cadrul campaniei Milka „Indrazneste sa fii tandru”.

Aproximativ 2.500 de fotografii si mesaje au fost transmise celor dragi prin intermediul concursului lansat in luna femeii, cand, mai mult ca oricand, cautam sa ne aratam aprecierea fata de sotie, mama, prietena, sora, bunica. Participantii au fost incurajati sa creeze o expozitie foto pentru femeile speciale din viata lor si sa expuna motivele care le fac atat de speciale pentru ei.

Cei peste 44.000 de vizitatori ai Orasului Tandretii au avut posibilitatea sa voteze cele mai frumoase si mai originale mesaje si poze inscrise in concurs. Pe langa premiile zilnice si saptamanale oferite, 9 dintre cei mai tandri romani care au avut cele mai apreciate motive de tandrete au avut sansa de a-si vedea mesajele si fotografiile expuse in cadrul expozitiei “Motive de tandrete”. Organizata in parcul Herastrau la sfarsitul saptamanii trecute, expozitia a fost dedicata femeilor speciale din viata lor.

In perioada urmatoare, Milka ii indeamna pe romani sa continue sa faca gesturi tandre pentru cei dragi, in cadrul noii campanii “Indrazneste sa o primesti pe Milka in viata ta”, care va incepe pe 1 mai si se va desfasura timp de 11 saptamani pe www.orasultandretii.ro.

Text: Raluca Mateescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *