Pastarnacul

Pastarnacul In pastarnac carbohidratii sunt stocati sub forma de zaharuri naturale. Pe langa un continutul scazut in calorii (66 kcal/100g), pastarnacul este recunoscut si ca sursa bogata de fibre, potasiu, vitamina C, acid folic, cupru, mangan, magneziu, vitamina B6 si E.

Continutul de fibre il face o alegere inteleapta pentru cei ce vor sa-si scada colesterolul si sa-si asigure o buna sanatate a inimii.

Acidul folic prezent in pastarnac, foarte important pentru femeile insarcinate, ajuta la combaterea afectiunilor cardiace, a dementei si la prevenirea osteoporozei.

Pastarnacul este eficient in ameliorarea simptomelor provocate de astm, prin imbunatatirea functionarii bronhiilor. Continutul bogat in vitamine si in minerale confera pastarnacului proprietati diuretice si antioxidante, fiind utilizat in medicina naturista in tratarea afectiunilor renale, in combaterea obezitatii, a celulitei, si este recomandat celor ce sufera de anemie.

august 9th, 2013 by tonica
Nota pentru articolul «Pastarnacul»:3.00/ 5 (2 voturi)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate